Коледни изненади за малките хора

четвъртък, 3 декември 2015 г.
Привет отново, мили хора! След поредното затишие с Ян отново сме тук! <3


Знам, че не съм от най-активните блогърки, но времето ми като мама на тичащ и пипащ навсякъде дечко е крайно ограничено. Но пък, дойде любимия месец от годината!
Реших да направя пост за всеки, който иска да зарадва някой малък човек тази Коледа, но се чуди как и с какво. Предлагам няколко примерни идеи, които лично на мен и Ян ни харесват страшно много. И тъй като Ян прави годинка и половина на 13ти този месец, подаръците са ориентирани към дечица над една година.

 

Advent календар за деца 12+
Суитчър от H&M


Суитчър от H&M

Блуза от Zara
Панталонки от Zara

 
Детско спално бельо от Next

 

Коледно одеалце
 
Интерактивна китара 


Тиха книжка (виж "Книжчица" в Facebook)



Палатка за игра от ikea

Интерактивно куче за игра от Fisher Price
 Комплект за хранене от Philips Avent


  Неразливаща се чаша със сламка на Philips Avent



До скоро! 

4 коментара:

  1. Страхотни идеи, за кученцето на фишърпрайс и тихата книжка ще кажа, че са много на почит сред мамите. Аз съм си харесала индианска палатка типи, дори ако успея да открадна време ще направя аз. И да ти кажа, че много пъти съм залитала по момчешките дрешки (за коментара ти в инста) и ме е хващало яд :) Одеалцата са вълшебни, спалния комплект също, даваш ми чудни идеи, като една муза си <3

    ОтговорИзтриване