Нов живот [ъпдейт]

петък, 18 юли 2014 г.
Голяма пауза с моя блог.. но и голяма причина за това.

И ето ме сега, пиша този ъпдейт на бързи обороти, тъй като едно гладно същество ще се събуди след малко да яде.. Да. Синът ми Ян. Човекът, който промени целия ми свят и ме направи най-щастливата майка.

Ще разкажа набързо какво се случи през последните 1-2 месеца.

На 12.06 ме приеха в Майчин Дом за преносване. Малкото човече не искаше да излиза и остана в мен 5 дни след термина. Всичко беше нормално, до 11 часа вечерта, когато започнаха леки контракции. До 6 сутринта на петък 13ти вече бяха непоносимо силни и се наложи да ме свалят в предродилно. Да вметна само, контракциите са НАЙ-ГАДНОТО нещо, което може да изпита човек. Самото раждане си е песен в сравнение с болката преди него.
Да. След доста мъки в 08:36 се роди детенцето ми. Висок 52 см. и тежащ 3 кг. и 500 гр. Доста голям за капацитета на тялото ми. Но пък перфектен! Не беше смачкан, лилав и крив. Беше просто перфектен. Акушерите даже му направиха комплимент! Красивото ми рожбинце!
След три часа в реанимация (както казах, раждането беше много тежко, без упойки, малкия не искаше да излиза и буквално ме измъчи) ме качиха в стаята ми, където имаше още две нови майчици. Веднага се сработихме и следващите няколко дни престой бяха изключително весели.
Аз се възстановявах супер бързо, малчо пък беше абсолютно здрав и след 4 дни ни изписаха.

И приключението започна!
Рев, памперси, проблеми с кърмата и страх от непознатото... Първите седмици бяха адски изтощителни. Не съм спала, не съм се хранила, нямах желание за нищо, само дечко да е спокоен и нахранен.


Но нещата бързо се промениха. Опознах го, свикнах на ритъма му и всичко се подреди. Започнахме да излизаме на разходки.
Обаче изобщо не е лесно. Грижите за новородено са изключително изтощителни. И всичко за което мисля е той. Нощем се будя преди да се е разплакал за мляко, чувам го през няколко стаи.. Майчинския ми инстинкт работи на 1000% :D. Но пък ми е адски сладко.


Та, това се случва при мен. Цялото ми време и внимание е насочено към Ян. Нямам време за почти нищо друго. Приоритетите ми се промениха и изобщо не ми пука за предишните ми безсмислени дейности. Нито пък нещо ми липсва. Имам си най-голямото богатство! Семейство! Страхотни баби и дядо, страхотни приятели и подкрепа от всички. И искам да благодаря специално на майка ми, баща ми и майката на Павел за помоща и за всичко, което правят за нас! Без тях нямаше да се справим, подкрепата им е безценна и нямам думи да кажа, колко много ги обичам! <3 Разбира се, същото важи и за цялото ми семейсвто, роднини и приятели! <3 ^_^


Това е от мен. Кратко, без да изпадам в подробности - бърз ъпдейт за последните два месеца. Блога ми е в лятна почивка. :)


Желая ви прекрасно лято! :)


10 коментара:

  1. Много, много, много се радвам за вас, семейство! Много се вълнувах покрай раждането и сега само показвам снимки от инстаграм на хората около мен, които нито знаят коя е Йори и защо така подскачам, ама знаят че се радвам като дете на всяка снимчица и само си вра телефона в лицата на хората да показвам Ян :D
    Нямам търпение да ми го покажеш и на живо! <3

    Целувки! Прегръдки! Всичко!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Целувки Маниииии! Като се оправи времето ще излеземчна разходки! <3

      Изтриване
  2. Прекрасни сте, семейство! Да ви расте здрав, силен и щастлив малкият Ян! <3

    ОтговорИзтриване
  3. Честитоооооо! Красиво и вдъхновено, Йори! 'Добре дошъл!' на Ян - да има най-прекрасното детство с щастливи мама и татко!

    ОтговорИзтриване
  4. Малееее, какво прекрасно момченце! Да е живо и здраво и много да ви радва и да ви слуша. :)

    ОтговорИзтриване
  5. Честито на теб и семейството ти за новото попълнение :) Голям е красавец. Ще очаквам с нетърпение още негови снимки. Целувки, бебе Ян :))

    ОтговорИзтриване
  6. Честито! :) Толкова красиво бебче <3 Нека взаимно се радвате и израствате заедно :)

    ОтговорИзтриване