Какво тъпча в чантата си

сряда, 18 септември 2013 г.
Много обичам този тип публикации, доста съм любопитна. Реших да покажа и аз какво държа в малката си, но голяма чанта. Някои от работите трябва да бъдат извадени вече, тъй като лятото отмина и не са ми нужни повече.



Започвам с чантата ми. Нормална, черна чанта от фейк кожа. Купих си я преди две години от Cropp за около 30-35 лв. Много си я обичам и ще си я нося докато съвсем се разпокъса!
Това са козметичните неща от чантата ми. Бочко лосион против гадове и омрази, крем на Билка за ръце, джобна разфасовка парфюм Givenchy Very Irresistible (от комолект с най-продаваните парфюми на Givenchy в малки разфасовки), балсам на NIVEA с лайка - любим! И още едно балсамче с аромат на диня на българската фирма ъъъмм... Хармония?
Идва ред и на онези неща.. хаха. Кутийката няма нужда да обяснявам за какво е, мокри и сухи кърпички, захарчета (ако закъсам с кръвното), дъвки Орбит и половин блистер Спазмалгон. Без него съм мъртва.
За край на поста, това са портмонето ми фейк кожа, купувано от House за около 4-5 лв. намалено. Телефона ми HTC Wildfire S, който спечелих от Facebook преди 2-3 години, флашката ми на Muse, iPod-a ми с любимите слушалки на Angry Birds, лятната ми запалка и две фиби с бонус ластик.

Ако имате въпроси, знаете.. питайте! :)

9 коментара:

  1. Verry irresistable го ползвах с години, все него си купувах.. много ми харесва и все още. Флашката къъърти!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И на мен ми е един от най-любимите аромати. Баба ми подари една страхотна кутия, пълна с най-продаваните парфюми на Живанши, ама в малки шишенца. Суууупер сладинки! :D От Канада са.. а флашката, да. Най-добрата.

      Изтриване
  2. Ох, успокоих се, че не съм единствената, която си показва "онази" кутийка, хахаха. :D
    Много ти е готина чантата!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хахаха, е няма нищо срамно.. Нали все момичета си четем блоговете ;) Един приятел веднъж си помисли, че е табакера и я отвори и съжали :D

      Изтриване
  3. оо любимото бочко. и много ти харесвам чантата, търся си някаква подобна. иначе и аз имам angry birds слушалки, но не съм много доволна от звука, който вадят :(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Провери за подобни чанти в Cropp или House. Ако нямаш наоколо такива магазини и си харесаш нещо от сайтовете им, мога аз да ти пратя и т.н.. :D
      За слушалките.. аз съм с адски малки уши и никакви слушалки тип тапи не ми стават. Тези обаче в комбинация с айпода ми вадят доста силен звук и чувам горе долу нормално :D

      Изтриване
  4. Флашката! ^^ Откъде е?

    ОтговорИзтриване
  5. И аз като всички, които обичат да си врат носа в хорските работи, много си падам по подобни постове :)

    ОтговорИзтриване