Завръщане + Giveaway winner

събота, 27 септември 2014 г.

Привет, мили хора! След голяма лятно-бебешка почивка, съм отново на линия!
Както някои от вас разбраха от страницата ми във Фейсбук, направих един скромен гив, с който да отбележа завръщането си и новата визия на блога ми.
Сега, бебо е почти на 4 месеца и се разбираме много повече, та ме оставя да драскам тук, както и да рисувам. Обещавам повече активност и много нови постове!

А сега към гив-а.
Рандъм.орг избра победителката...
Честито! :)

Всички останали - скоро ще има отново, не се "отчайвайте"! Благодаря, че се включихте и желая повече късмет следващия път!
Също така, ако имате желание - винаги може да се свържете с мен и да поръчате акварел, принт или каквото си пожелаете! ^^

Това е от мен,
до скоро четене!


Няма коментари:

Публикуване на коментар