Не толкова пролетно [ъпдейт]

четвъртък, 17 април 2014 г.

Да се чуди човек зима ли идва, лято ли... С това ужасничко време тази седмица, нямам много избор, освен да си седя на топличко.
Както се разбира от заглавието, това е ъпдейт. Бях обещала ревю на продуктите на Wet&Wild, които спечелих от Give Away-a на Мани, но така и нямах шанс да ги изпробвам както трябва. Затова, по-нататък.
Така. С бебси всичко е наред. Освен че си расте (което е напълно нормално) и ми чупи ребрата с ритници и бой, вече се опитва да се намести за появата си на този свят. Не ме оставя да спя, будя се нощем, разхождам се из апартамента като призрак и го чакам да миряса.. Нооо, това май си е нормално. Подготвя ме за безсънните нощи, които ни чакат с Пав. Вече си имаме почти всичко, остана само количка да вземем (помните ли конкурса на магазини Ново Бебе, в който се записах да спечеля именно количка? Ще ви разкажа по-надолу какво се случи), което ще се случи след празниците. Днес с баба (майка ми :D) ще ходим за подаръци и глезотийки за бебс, ще споделя после и това!


Поздрави от големия ми корем.

За конкурса. След като спамих наред, приятели и непознати с молби да гласуват за моята снимка в конкурса на Ново Бебе, админите решиха да сменят правилата. Без да има точка, която им позволява това от първите правила, които бяха пуснали... И така, вече не е важно кой е първи по гласове, защото админите ще изберат победители за четирите им награди. Не на лотариен принцип. А по симпатии. Suspicious, eh? Живи и здрави.. 

И така. Мисля, че това е най-важното, което искам да споделя за момента. Знам, че малко зарязах блогчето в последно време, ноооо ме разбирате, че определено не ми е лесно да седна и да си събера мислите... (too much хормони)







10 коментара:

  1. Сигурна съм, че бебчо ще има най-хубавата количка:))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще я има, нали трябва да мога да я бутам все пак.. :D

      Изтриване
  2. Олеее, корема е жестоко хубав <3

    ОтговорИзтриване
  3. Големи сте сладури, всичко ще е на ред и както е написала Тони и количка ще си изберете, дори по-хубава от имагинерната награда във фейсбук. Не им прави чест да постъпват така особено с бъдещи мами, които са таяли макар и малки надежди да си спестят един разход.
    Много сте милички и ще бъдете прекрасно семейство, дечко ще расте щастлив в среда пълна с любов и хубави емоции. Важното е леко да мине всичко, а спането ще е от редките моменти на радост, но по-важното е че няма значение дали ще се спи, а че ще имате любовта в сърцето си и късмета да гледате как расте една невинна душа.
    Много обичам хлапетата около 2-3 годишна възраст, тогава говорят с едни сладки гласчета, питат и се опитват да задават интересни въпроси, понякога се заслушвам на спирката от която се прибирам и ми се разтапя душата.
    Много ми се иска да ви направя нещо за малкия, от месец мисля какво бих могла да ушия с двете леви ръце :-) Бях харесала една идея с облаче и капцичи от фоам което може да закачите някъде, ще се опитам да намеря време и да го направя.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ооооо няма нужда да правиш каквото и да е, само идеята за жеста е уникална!! Много ти благодаря! ^_^

      Изтриване
  4. оооо коремчо е толкова голям и сладък, гушки и <3 за бебси и теб и тия с тоя конкурс само да ми паднат! гррр
    :*

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерсиии! <3 А онези измамници да си гледат работата, не ми пука. Сами се прецакаха..

      Изтриване
  5. Разлиствам си ФБ и изведнъж гледам твоята снимка от конкурса - все пак си спечели количката, да ти е честита ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да... изобщо не очаквах... изненадата е голяма! :)))

      Изтриване