2014 wishlist

неделя, 5 януари 2014 г.


Ето го моят уишлист за тази година. Или поне това, което ми е в главата в момента. Гледам уишлистите на доста други блогърки и блогъри и се чудя, аз ли нещо не съм в ред? Моите желания са крайно различни от палитри с гримове за стотици левове, кремове за растеж на мигли и свякакви подобни. Но, както и да е. Свят широк, хора всякакви.



Започвам с бебешките неща. Вече имаме кошарка (преносима), но трябва да си набавим и истинско легълце скоро. Така че, да. Това е първото нещо от списъка.


Второто нещо - количка на Bertoni Carrera. Много са удобни, маневрени и подвижни за скапаните ни софийски улици. Не са най-високия клас, но не ми дреме. Количката е перфектна.

Дрешки, дрешки! Много дрешки!!! :D

Винаги съм си мечтала за домашен халат. Имам само летен, който е късичък и не топли изобщо. Попаднах на този "wizard" халат, който би ми вършил идеална работа. Пък и е в любимия ми цвят! <3

С Деси все още си чакаме Времеврътите! Така че, не изпада от списъка ми. 

Не ме питайте какво ще правя с реплика на пръчката на Сивиръс Снейп. Просто я ИСКАМ. Ще съм по-респектираща с нея. <3

Tрябва ми и една от тези големи кутии за съхранение. Имам ужасно много дрънкулки, лакове за нокти и гривни, които са бездомни.

Време е най-накрая да поставя и второ тату върху себе си. Идеята си я имам. Само да дойте удобно време и възможност. 

И не на последно място, искам да отделям повече време и грижи за бездомните животни в нужда. Забелязвам все повече кучета и котета по улиците ни. Богров не може да прибере всички, а останалите "приюти" са ужасни. Не забравяйте, че тези клетници са навън, заради нас - хората. И никой друг освен нас, не може да им помогне. 


8 коментара:

  1. Напълно съгласна с теб за глупави гримове не си заслужава... Чудесен wishlist, Йори! Нещо за бебчо и нещо за мама :)

    ОтговорИзтриване
  2. и в моя wishlist има кутия за съхранение и татуировка :D
    и искам да ви нацелувам и двамата

    ОтговорИзтриване
  3. Ном ном ном! Искам сега и аз да си направя уишлист хаха, зарази ме :D GET ALL THE TATS!

    ОтговорИзтриване
  4. Много готин уишлист :) Халата ме израдва максимално :)) Моят е отровно зелен и честно казано изглеждам безкрайно респектиращо в него, развявайки репликата на пръчката на Волдемор :D:D:D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Значи и аз с халата и пръчката на Снейп, ще сме добър тандем! :D

      Изтриване
  5. Един от най-хубавите уишлисти за тази година! <3

    ОтговорИзтриване